Recent Posts

Archives

Topics

Archive for grudzień, 2011

A to już jest marketing partyzancki

środa, 21 grudnia, 2011

Marketing wirusowy niejednokrotnie jest wykorzystywany w połączeniu z innymi technikami w celu wzmocnienia przekazu. Najczęściej używa go marketing partyzancki, który choć niezwykle podobny do swojego wirusowego brata, to jednak jest definiowany jako osobne pojęcie.

Wirus w Polsce wciąż w rozwoju

piątek, 16 grudnia, 2011

Marketing wirusowy i to wysokiej jakości bije rekordy popularności w Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych. W naszym kraju radzi sobie coraz lepiej, biorąc pod uwagę fakt, że jeszcze 4 lata temu takich kampanii nie było prawie wcale. Ale wciąż nam trochę brakuje.

Niebezpieczna strona wirusa

czwartek, 1 grudnia, 2011

Szał na marketing wirusowy trwa. Większość dobrych agencji reklamowych i social media ma w swojej ofercie kampanie wykorzystujące to efektywne narzędzie, a klienci dobijają się o nie powodowani nie tylko chęcią zysku, ale i specyficznym rodzajem mody na viral marketing. Na co jednak obie strony powinny uważać?

Wykluczenie w kampaniach społecznych

czwartek, 1 grudnia, 2011

Głównym zadaniem kampanii społecznych jest wywarcie na społeczeństwie takich zmian, które są ogólnie uznawane za pozytywne. Zwracają uwagę na te elementy życia społecznego, które odbiegają od normy. Tego typu reklamy uświadamiają o problemach, piętnują negatywne zachowania, niejednokrotnie szokują.